ETICKÝ KODEX

ETICKÝ KODEX SPOLEČNOSTI RAPIDEZZ, s.r.o.

  • Vedení společnosti RAPIDEZZ, s.r.o. (dále jen „společnost“) přijímá tento etický kodex jako soubor základních hodnot a přístupu k podnikání, kterým se řídí při výkonu své podnikatelské činnosti. Společnost řadí mezi své nejdůležitější úkoly zachování dobré pověsti firmy, všech hodnot a zásad při realizaci podnikatelským záměrů a projektů a důvěry všech zaměstnanců. Dodržování etického kodexu ze strany společnosti je jejím morálním závazkem, kterým upravuje jednání a chování všech zaměstnanců vůči společnosti, spolupracovníkům, dodavatelům, odběratelům a ostatním obchodním partnerům a orgánům státní správy.

ROLE

  • Malé a střední podnikání představuje významnou součást každé vyspělé ekonomiky a je společensky důležité obzvláště z hlediska zaměstnanosti a ekonomického výkonu celé společnosti.
  • Motto: Díky dlouhodobé kvalitní službě se společnost stává volbou číslo 1 pro klienty a zaměstnance.
  • Společnost vystupuje vůči své konkurenci v oboru čestně, ale rázně, nepoškozuje pověst konkurence ani jejich představitelů.
  • Společnost dbá, aby zaměstnanci ve styku s konkurencí respektovali důvěrnost obchodních či jiných informací.
  • Společnost se nepokouší nečestnými způsoby získat informace o podnikání konkurentů

AUTORITY

  • Společnost bere při své podnikatelské činnosti v úvahu také zájmy širšího společenského okolí vč. zájmů národních, zejména ve vztahu k zahraničním subjektům.
  • Společnost komunikuje otevřeně se všemi orgány státní správy a pravdivě je informuje o společnosti na základě řádně vedeného účetnictví.
  • Společnost plní důsledně své finanční závazky vůči státní správě Dodržování norem a pravidla pro zaměstnance.

PROSTŘEDÍ

  • Společnost má trvalý zájem na zlepšování kvality životního prostředí.
  • Společnost využívá ve své podnikatelské činnosti přednostně výrobky, které splňují všechny ekologické požadavky.
  • Společnost respektuje při svém podnikání všechny normy stanovené pro oblast environmentální politiky doma i v zahraničí

INFORMOVANOST

  • Společnost vytváří podmínky pro to, aby všichni zaměstnanci měli možnost vyslovit své mínění o chování společnosti, jejích rozhodnutích nebo o chování zaměstnanců.
  • Veškeré podněty přijímá výkonný ředitel společnosti jakoukoliv formou komunikace, která také informuje podávající osobu o způsobu vyřízení jejího podnětu.
  • Výkonný ředitel pravidelně informuje vedení společnosti o dodržování principů etického kodexu v rámci společnosti.
  • Na návrh výkonného ředitele projedná vedení společnosti jakékoliv sdělení a v případě potřeby přijme nápravná opatření.
  • Podnět, který zaměstnanec podá a je přijat, je považován ze strany společnosti za důvěrnou informaci a bez souhlasu podávající osoby není postoupena dále.
  • Společnost vylučuje jakýkoliv postih či negativní vliv na zaměstnance, který podal podnět v souladu s tímto etickým kodexem Doručování podnětů.
  • Všechny podněty lze doručovat všemi běžně dostupnými komunikačními kanály společnosti nebo prostřednictvím webových stránek společnosti, na kterých jsou také uvedena příslušná kontaktní spojení.

DODAVATELÉ

  • Výběr dodavatelů realizuje společnost výhradně v souladu s pravidly obchodní soutěže v návaznosti na platné právní úpravy a v souladu s vnitřními pravidly společnosti.
  • Jakékoliv korupční praktiky považuje společnost za nepřijatelné.
  • Společnost striktně respektuje všechny zákony, tradice a kulturu zemí a destinací, ve kterých realizuje své podnikatelské záměry.
  • Společnost respektuje všechna smluvní ujednání vč. dodržování platební morálky. Veškeré informace o vztazích se svými dodavateli považuje společnost za důvěrné.

EFEKTIVITA

  • Společnost si zakládá na efektivním přístupu. Proto pravidelně reviduje pracovní postupy a procesy s cílem zajistit smysluplnost a maximální využití zdrojů.
  • V rámci řízení efektivity využívá společnost moderních nástrojů ke zvýšení produktivity práce a zlepšení služeb klientům. (Home office, audit, on line office atd.)

ZÁKAZNÍCI

  • Společnost pokládá za základ úspěšného a trvalého obchodního vztahu čestnost a rovnost při jednání s každým klientem nebo zadavatelem veřejné zakázky nebo zakázky z privátního sektoru.
  • Společnost dbá na to, aby nabízené a realizované služby klientům byly na vysoké kvalitativní úrovni a odpovídaly parametrům a požadavkům obsažených v národních a mezinárodních normách nebo předpisech.
  • Společnost dbá důsledně na plnění svých povinností vyplývajících z realizovaných služeb ve stanovených nebo dohodnutých termínech.
  • Společnost považuje korupční praktiky jakéhokoliv druhu za nepřípustné a sama používá při nabídce nebo prodeji svých služeb pouze legitimní metody.
  • Veškeré informace odběratelů (klientů) považuje společnost za důvěrné.

ZAMĚSTNANCI

  • Společnost zakládá vztahy k zaměstnancům na úctě k důstojnosti každého člověka
  • Společnost vytváří pro práci svých zaměstnanců příznivé a bezpečné pracovní podmínky a umožňuje zvyšování jejich odborné úrovně
  • Společnost zaměstnává zaměstnance na základě jejich způsobilosti pro danou práci bez jakékoliv politické, rasové, náboženské či národnostní diskriminace, bez ohledu na pohlaví, věk, nebo stav.
  • Společnost zajišťuje spravedlivé odměňování svých zaměstnanců za vykonanou práci vč. řádné výplaty mezd.
  • Společnost vyžaduje, aby zaměstnanci dbali zásad bezpečné práce, dodržování a řádné využívání stanovené pracovní doby.
  • Společnost vyžaduje, aby zaměstnanci ve vztahu k majetku společnosti řádně hospodařili se svěřenými prostředky i v zájmu ochrany majetku zaměstnavatele.
  • Informace, které zaměstnanci o společnosti získají při výkonu své práce, nesmějí používat pro osobní zisk ani pro jiný účel, než pro který byly určeny.
  • Pro řešení případných pracovních sporů mezi společností a zaměstnanci se přednostně používá vyjednávací procedura Vztahy k odběratelům – klientům.